~ Den stora dagen!!

2014-01-18 @ 16:46:00

~ Lördag: Ja ni som inte följer mig på insta, lilla jag har tagit en tungpiercing!! Är helt cpglad. Va dock väldigt, VÄLDIGT nervös!! Men allt gick bra och jag är nöjd med mitt val av studio. Tänkte att under en vecka så ska jag skriva hur den mår heheh kanske inte så jätte intressant för dig/er att läsa men det blir kul för mig att sen gå tillbaka och läsa ;) okej den stora dagen: jag var väldigt nervös men vi åkte till lilla gatan som ligger i Solna, allt gick jätte smidigt och han som tog min piercing 1. Han var då sjukt duktig och skicklig så jag va kanske där inne i 15 min piercingen gick på bara nån minut sen så berättade han vad jag skulle göra och inte, lite råd om mat m.m 2. Va grymt snygg heeheh! Sen så åkte vi till min mormor och tungan började svullna och jag hade ganska ont under tungan eftersom min mun inte är van vid en metallstav i munnen men jag härdar. Är väldigt nöjd att jag valde att göra det här. Längtar tills den är läker helt och hållet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback