~ 28-29 December

2014-01-03 @ 18:52:22

~ 28: på morgonen följde jag med mamma på Efit vilket va sjukt jobbigt men väldigt roligt sen så kom Jessica kom hem till mig och vi gick och köpte lite nyttigheter och kollade på harry Potter den sista filmen. 

~ 29: jag och Jessica åkte till Vällingby för att kolla på mellandags rean och självklart hittade inte jag något alls? Blev jag förvånad? Nej. Skulle också kolla efter något att ha till nyår och man ska aldrig försöka hitta något typ nån dag innan och jag trodde att jag skulle få gå naken men då gick vi in på Cubus och jag hittade ett linne som va helt okej att ha på sig, bättre än inget iallafall och sen så tog vi en spontanare och såg på "Philomena" trodde inte den skulle vara bra men blev faktist överraskad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback