~ Ny mascara

2014-02-13 @ 18:43:16

~ Hejhopp! Lite dålig uppdatering, men det är så att jag har haft mycket att stå i! I tisdags så var jag på handledarkurs och nu idag så va jag och Emmy på ett möte angående studenten och lite så ;) sen så tar skolan väldigt mycket av min tid. Bloggen blir väldigt lidande och jag önskar att jag hade all tid i världen. men iallafall för att komma till mascaran, skulle köp en från oriflame men tjejen som jobbade på kicks rekommenderade denna istället så mamma köpte med sig denna som är från dior. Har bara prövat att ha den en dag men den känns lätt på fransarna och det ser väldigt naturligt ut! Och jag är glad att mamma köpte den här istället. I love it!! Tack världens bästa mamma! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback