~ Min alla hjärtans dag

2014-02-15 @ 18:13:14

~ Hej sötisar! Jag hoppas eran alla hjärtans dag va underbar igår. Min va verkligen helt perfekt! Det började med att jag kom ner på morgonen och då har jag fått gelehjärtan och en nalle av min mamma och pappa, riktiga sötisar. 

Efter skolan så åkte jag och Malin till gymmet och körde ett ben pass (mina lår och min rumpa gör så sjukt ont hah) sen så åkte jag hem och fixade mig i ordning för att Jessica skulle komma till mig. Hon kom vid typ halv 7 och hade med sig en sån sjukt gullig present! Åååh!! Blev så cpglad! Sen så åkte vi upp till Golden cave och åt trerätters. Efter att vi va mätta och belåtna så gick vi hem till mig och åt nutella och jordgubbar. Jag hade en sån fin dag igår och den var verkligen helt perfekt! Vem behöver en pojkvän?? Älskar dig Jessica! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback