~ Min Valborg

2013-05-05 @ 22:33:06

~ Ja det va ju ett tag sen hehe! Men min Valborg va verkligen bra, åkte på kryssning till Helsingfors. De brukar gå ut i en park och ha picknick och fira arbetar rörelsen, så det är hur mycket människor som helst och de delar ut olika saker som företag sponsrar. Vi fick med oss gurkor (haha), chips och tuc kex. Kexen smakade inte så bra.. Barbecue smak på kex är inte min stora favorit och så fick vi ballonger där det stod "här går en speciell person" (vi fick fråga en kille haha).. Men vi hade trevligt iallafall! Sen på båten fick jag med mig en silkes sjal och sen ett ysl läppstift som jag har kollat på i snart 2 månader! Älskar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback