~ Frågor

2013-01-02 @ 01:27:00

Beskriv din stil med 3 ord.
svar: Det jag gillar.
 
Vad innebär mode för dig?
Svar: Vad man har på sig är väldigt viktigt eftersom kläderna speglar på vem man är som person. att vara fint klädd är väl upp till var och än. Jag tycker iallafall det är viktigt!
 
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Svar: Urban outfitters, Topshop, zara m.m
 
Shoppar du second hand?
Svar: Nej det gör jag inte, men har tänkt att köpa en oversize jeansjacka till sommar och den kommer vara second hand eftersom det är typ inga klädbutiker som gör sånna oversize längre.
 
Vilken är din favoritdesigner?
Svar: Tyvärr så är jag inte så jätte insatt. Men om det ska vara nån så får det bli Dior.
 
Vad är din favorit i Sommar?
Svar: Jag är fortfarande inne på neon färger men också pasteller och till bruna ben blir det ju så sjukt snyggt!! 
 
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Svar: Det beror på vad jag behöver just den månaden.
 
Dyraste plagget respektive billigaste?
Svar: billigaste var ett par stumpor från Ullared och det dyraste är väl min fjällräven för 5.500 kr.
 
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Svar: Eftersom att mina planer som miljonär kommer gå i uppfyllelse kommer jag det. Kommer också köpa en resa till min mamma och pappa till Bora bora.
Brukar du tröstshoppa?
Svar: Ja, det har hänt kära vänner. Fast jag vill hellre ha tröst av nära och kära eftersom "tröstshoppa" inte håller i längden tyvärr.
 
Högklackat eller lågklackat?
Svar: Beror på tillfälle, om jag ska vara extra fin så högklackat everyytime! och om man ska vara "chill" så lågklackat.
 
Vilken är din drömväska?
svar: Måste nog vara Prada saffiano i färgen beige.
Vilket blir ditt nästa köp?
Svar: Ett par jeans.
 
Vilka är dina stilikoner?
svar: Helt klart natacha peyre och självklart Lana del rey.
 
Favoritplagg just nu?
Svar: Det måste vara min joy division tröja som jag fyndade på urbanoutfitters. Har inte hunnit använda den än men den är riktigt underbar fick den för 319 kr men den skulle ha kostat ca. 700 kr kaap! (visar bild sen)
 
Favoritaccessoarer?
Svar: Det måste vara mitt fina halsband jag har runt halsen där det står mormor och morfar och min Daniel wellington klocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback