~ Fredag <3

2013-12-07 @ 01:41:12

~ Min dag väldigt kortfattat. Dagen började as bra då jag inte hade lektioner och familjen va hemma så bestämde vi oss för att äta lunch på Alexandra, jag tog en av deras pizzor! Hur jäkla goda som helst! Sen så bar det iväg hem igen och börja plugga med min media eftersom den skulle vara klar tills idag. Jessica hämtade upp mig vid halv 5 och vi åkte vidare till Vällingby, vi skulle se hunger games (igen ;)) den va lika bra andra gången!! Längtar till trean. Men innan bion så tog vi en fika på Waynes och pratade massa och myste! Vi hann också kolla i affärer och jag fick med mig en väska som jag tänkte ha till gymmet, så snygg!! En väldigt mysig fredag och den hade inte kunnat bli bättre. Om du läser det här Jessica: I Love you :* hoppas ni hade en lika mysig fredag som jag hade! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback