~ åhh trött, trött..

2012-10-30 @ 15:56:00

~ Igår/idag hade våran fritidsgård film-natt och eftersom det är film-natt så ska man ju inte somna, iallafall vi såg lite filmer skräckisar m.m jag och sofia kom dit vid 9 på kvällen hon stack lite tidigare än mig så hon gick vid typ halv 4 på morgonen och jag stannade tills de stängde alltså 6 på morgon eftersom vi skulle sen åka till donken och käka.. och ja sen så kom jag hem vid 8 satt i soffan ett tag men sen så kände jag att jag var tvungen att sova, så jag sov från 8 till halv 1.. OCH NU ÄR JAG DÖÖÖ TRÖTT iallafall det här ska inte bli ett långt inlägg (tråkigt att läsa på lovet hhaha;)) så nu ska ni få höra på en liten gammal låt, men den är fortfarande lika bra och jag sitter och har och inte gör något alls.. BAJS. Men jag hade en trevlig dag/natt tack alla som gjorde den bra <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback