~ Min Fredag.

2012-03-25 @ 00:28:44

~ På fredagen blev det ingen skola för min del, har ju berättat lite smått om att jag fick hem ett roligt brev men jag har inte berättat så mycket mera men iallafall det va en sång uttagning till musikprofilen. Det gick helt okej, kändes bra! nu får vi hålla tummarna att jag kommer in eftersom det bara fanns 8 platser! ;)

och efter det åkte jag och mamma och tog spruta på mig.. usch, jag klarade det iallafall! det va gardacil (livmodershalscancer och alla borde ta den btw)

sen så åkte vi och hämtade jessica, mamma släppte av oss i Vällingby jag och Jessica och shoppade lite, fick med mig 3 par trosor och en as söt linne/blus oooch sen så gick vi vidare till bio:n vi såg "The hunger game" måste bara säga att den va fett grym, looooove it! längtar till de andra två delarna kommer! sen så åkte vi vidare till trappan och så hängde vi däär med sköna människor! nu ska jag dricka vatten och typ dööö, är så sjukt jäkla trött så jag kan dö, Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback