~ JAG är stressad...

2012-06-06 @ 17:30:07

~ Okej hej här snackar vi stressad.. bal imorgon! ååh det ska bli så kul! taggad till max, iallafall idag var jag och jessica i jakan vi skulle hitta det sista inför balen, fick med mit ett par örhängen, tre par string och lösögonfransar. När jag kom hem fixade jag mina naglar och mina tånaglar i melon rosa och glitter,  måste ju ha samma nagelack på tårna eftersom jag ska ha öppna skor. Ni vet Jeffrey campbell foxy ;) iallafall nu ska jag inte sitta här och blogga måste fixa lite saker inför imorgon, vi ska ta oss dit i en hummer och det kommer bli hur kul som helst! taggiish!


Mina skor:
image description
fast våran är silver! big like! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback