~ Sista dagen på lovet..

2012-01-09 @ 20:42:39

~ Det känns lite jobbigt att det är sista dagen.. men men vad ska man göra? borde typ bestämma vad jag ska ha på mig imorgon men orkar verkligen ine!! vill inte vill intee!! jaja, man får väl dra sig upp då. Är iallafall riktigt nöjd med mitt lov, mycket shopping, födelsedag, Julen<3, Nyår, kompisar, subway med jessica och emelie mysigt<3, Luca rawr (emelie you konow haha<3) och mycket mera occcch höll på att glömma det viktigaste att SOVA!! ååh har sovit ut mig riktigt mycket så skolan ska jag orka!! och det är den här terminen som brukar gå snabbast, hoppas våren och sommaren kommer snabbt!! hörde att det skulle snöa idag?! mehn iallafall jag önskar er en trevlig måndags kväll för nu ska jag gå och duscha och fixa allt till imorgon.


Ciao cutie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback