~ Oj oj.. GOD JUL.. typ

2012-12-27 @ 15:45:00

~ Ja nu var det ju ett jäkligt bra tag sen jag skrev något! God jul i efterskott, jag hoppas ni fick det ni önskade er.. jag fick saker jag ville ha men Justin bieber i en låda fick jag då inte.. lite besviken tjej! Men måste iallafall berätta att jag fick min älskling, alltså Iphone 5 ÄNTLIGEN! Tack bästa mamma och pappa!! <3 Jag är frälst.. haha nej. Fick också andra fina grejer som jag kanske visar upp får se om det blir något med det. Var hos min mormor och morfar hela julen och åt god mat, ska gå och banta nu haah är så mätt! t.o.m nu hah! har iallafall haft en underbar jul och haft as trevligt med min underbara familj<3 igår var jag och sandra pluppen ute i rea kaoset! vi åkte vid 10 och var hemma vid 2-3 tiden.. hade ont i fötter och armar kan jag säga. Men jag fick med mig massa fin fina saker är så nöjd, visar er alla sen för nu ska jag ta och spela shrek 2 haah bästa spelet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback