~ Dagen igår.

2012-08-09 @ 12:04:26

~ Min dag igår var riktigt mysig! jag och elina åkte in till stan. Elina köpte massa fina grejer blandannat ett par fin fina skooor! och jag köpte ett par short i urban outfitter's. Det kändes lite knasigt att köpa ett par shorts nu eftersom sommaren är slut? men jag kände att jag ville ha dom och de kan jag ju ha till nästa sommar(kommer bild). :)  Iallafall jag och Elina såg "total recall" måste bara rekommendera den till alla mina läsare! den var så bra, satt spänd hela filmen! allt gick riktigt snabbt och man hann ibland inte uppfatta vad som hände men den var riktigt grym! Seee den! I LIKE!
+ Colin Farrell är så snygg, mums! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback