~ Min dag

2012-08-07 @ 01:07:46

~ Heej bloggläsare, förlåt för min uppdatering inte har legat på topp.. vet inte om man ska lägga ner bloggen? eftersom det är så segt med uppdateringar även fast jag har så fina läsare som alltid kollar min blogg varje dag (taack söta ni). iallafall idag var jag hos elina den fina!  vi pratade om Jersey och mycket mer! kollade lite film och hade det mys, vi kollade också bland  annat en resa till orlando,florida såå nästa år kanske det  blir USA i 4 veckor!! hur häärligt! men vi får se hur detblir med det, ska nu gå och lägga mig hade jag tänkt soov gott!
CIAO
 Tumblr_m7sgkhm2vm1r232zso1_500_large


Kommentarer
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Tycker inte du ska lägga ner bloggen, om du inte absolut känner att du vill dåra! Men skriv när du känner för det ^^ jobbigt att känna press på att blogga!

sv: Tack för din kommentar! Det är verkligen hemskt hur så många tjejer (och killar) lägger ner tid på att kommenter andras utseende negativt, är så onödigt när vi kan fokusera på allt bra istället :), hoppas allt bra med dig idag annars då?


Svar: nej igentligen vill jag inte lägga ner den eftersom jag har bloggat sedan 2009. Men hur kul är det att kolla in en blogg som inte har lagt upp något på 2 veckor, iallfall jag får se hur jag gör hehe, måste hitta insperation! :)
sv: Jo men precis! ja allt är bara bra med mig! lite tråkigt väder bara :( hur är det själv? :)
bettalisas.blogg.se

2012-08-07 @ 12:45:37
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback