~ Igår lottuluutt

2011-10-08 @ 15:22:10

igår så var ju det skola.. woho? nja inte direkt.. men mitt på morgon klockan 8 skulle vi springa i en halvtimme jag var så jökla död men jag klarade 8 varv kunde typ inte springa för jag hade så jäkla ont i halsen och fick ont i lungorna men försökte fick bättre än förra året iallafall ;) sen efter skolan så kom lotta till mig vi hängde hos mig och sen drog vi till henne och sen så fick lotti en rulig ide om att vi skulle åka och kolla på bio, lite inpuls grej så vi drog hem till mig hämtade pengar och sen så åkte vi till bion den skulle börja 9 och vi fick biljetterna nio och vi hann t.o.m gå på toa innan hur grymma är inte vi? ;) men vi spg iallafall crazy, stupid, love. Tyckte filmen var riktigt bra och ett plus var det för Ryan Gosling var med!


ååååh Ryan Gosling hur snygg är han inte, nom nom nom!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback