Första Doppet!

2011-05-10 @ 20:16:17

Idag badade jag för första gången ute och jag säger bara: KALLT! men guuud va pigg jag är just nu, kommer ihåg förut när jag hatade att bada men nu ÄLSKAR JAG DE!! bäästa som fiinns! iallafall efter skolan så var jag med ilda jocke och alex, jag var hungrig och ville äta så vi gick hem till mig och då gjorde jag hamburgare till oss 4, är jag inte cool? :D sen så tog jag min longboard och alex sin cykel och vi fyra åkte/gick ner till lillsjön och jocke badade och sen så kände jag att jag var tvungen att bada också så jag hoppade i... KALLT! men fy va skönt det kändes efter! nu sitter jag och käkar på Godaste chokladen!! muums! see yaah later! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback