Biiiooon

2011-05-22 @ 21:41:43

Fatta att det är bara 3 veckor kvar??? var har veckorna tagit väägen? en jäkligt bra fråga! läääääängtar till sommaren göteborg, CYPEERN!!! chill med vänner, massa grillning och varma sommardagar!! kom nyss hem ifrån bion, den vaa insaane hahah nej men gillar den, johnny depp gjorde hela filmen <3 imorgon lovar jag er att jag berättar om photoshooten, är jäääkligt trött och ska nog bara lägga mig och läsa i min SKIT HEMSKA bok! oomg! men guud va bra den är, den heter "Lilla stjärna". sjukt bra bok!! kanske blir ett till inlägg seeenare, men meen

btw fick med mig lite galgar och ljus ifrån ikea (behööövdes (!!!)) kommer kort på det +har köpt massa nya saker i kläder och shit sååå ni måste få se dom!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback