sometimes when your friend is sick you have to be there, for example, guest blogging

2011-03-06 @ 16:31:25

Tjaooobellas.
Betta är sjuk och har vart det några dagar nu, så jag tänkte blogga lite för henne. Jag kan se hur ni läsare bara blir fler och fler så keeep up the good work!
ÄH jag vet fan inte hur man bloggar.. man ska väl ungefär säga vad man gjort i sitt stylish liv, så det kan jag göra, okej
idag har jag 
*skrivit massor på en svenska-novell som skall inlämnas om en vecka. 
*ätit äppelkaka med vaniljssås (fabulous)
*tittat på en film (van wilder, kommer upp en recention också , om jag lyckas)
*druckit en liter vatten hann jag också med
spännande dag right?

om en halvtimme måste jag gå upp till centrum och återlämmna ett par filmer innan ICA ringer efter mig så jag ska sitta och skriva inlägg i en halvtimme.. haha

jag kan berätta lite om mig själv:
jag är:
*blond
*söt
*rolig(anser jag själv iallafall)
*galen(i mat)
*lat

Jag lägger upp ytterligare inlägg för er egen trevnad.Folk klagar om det blir för långa texter har jag förstått..
Dagens samhälle alltså.....

Ha en fortsatt trelig dag
på återhörande
/ Lotta :D


Kommentarer
Postat av: lottta

god mat eller hur? <3

2011-03-06 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback