Idag två fester!

2011-03-12 @ 22:08:55

första var att min morfars kusin fyllde 85 så vi åkte in till stan för att fira henne vi kom in till hennes lägenhet och bla bla detvar mycket trevligt faktist! vi käkade good mat och massa annat sen fika och massa praaat chill liksom :)) och det kom en kille som kände sandras kompis pappa som bor i hindos (vet inte hur det stavas men wwhaat evaaah. bry) och snacka om att världen är liteen(!!) ajaah nu har jag korttat ner hela festen med typ 65657734 ord hahaha :)) men vi var typ 17 stycken? i hennes lilla lägenhet haha ajaah :)

sen så åkte vi hem och då åkte hela familjen och hämtade upp elina, sen så åkte vi till en kurdfest i bro det var hanas mamma som hade fixat den, det var trevligt! det var fika och massa musik och dans! laura sjöng också, såååå otroligt vackert men var skit trevligt! vi stack tidigare än vad den slutade men vi har väligt trötta så vi åkte hem, ska göra klart ett armband sen så ska jag nog gå och lägga mig är sååå jäkla trött! fattar inte varför!


Iallafall idag blev det inte så mycket bloggande men lev med det!! imorgon lovar jag att det blir, såå håll ut till imorgon för då blir det inlägg!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback