Äckel natt..

2011-03-04 @ 22:35:13

igår så började det kännas värre med min fökylning men åkte in med michi, marry och sandra till stan iallafall, när vi kom hem vid halv 6 så hade jag en dunkande värk i huvudet, jag la mig i sängen och försökte sova, sen så kom liz och bruno så jag hängde med dom och sandra såklart! sen så la jag mig, och det är här det jobbiga börjar! jag gick och la mig vid 1 på natten, vid 2 så vaknade jag av att jag var tvungen att hosta för jag hade värsta host attackerna sen så somnade jag igen sen vid 4 vaknade jag igen, sen somna om igen seen igen vid 8 så vaknade jag och hade VÄRSTA frossan! sen nu idag har jag suttit och snorat och hostat och bara shiit! orkar inte vara sjuuk! men det känns bättre nu iallafall men forrtfarande ont i huvudet, feber och snorig! rooooligt! not

jag och lotta planerade att vi skulle ha en mys kväll idag men såklart funkade det inte för jag hade feber och shit, roooligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback