▲Teeest▲

2011-06-17 @ 19:48:15

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Elisabeth 
Smeknamn: Bettalisa ofc!
Beroende av: Musik och shopping haah
Vad tror folk om dig?: Snäll hoppas jag :)
Stämmer det? Ja det tycker jag nog.
Brukar du skratta åt dina egna skämt? hahahah jaa alltid...
Äger du några converse:
5 stycken!

Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vad tycker du om fötter: USCH
Vad saknar du: SOLEN <3
Är du bortskämd: Nä tycker jag inte
Vad gör du i morgon: Shopppa
Vad längtar du till?: Cypern oh Göteborg <3
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, bättre människor får man leta efter.
Vad är det finaste du fått?: Mina äkta vänner.
Älskar du någon just nu: Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge halva miljonen till välgörenhet, och resa + shoppa haah ;) 
Är du bra på att laga mat: Ja, VG i hemkunskap ;)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken ögonfärg har du: Blått/grönt/gult/grå haa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback