▲Såhär såg min vecka▲

2011-07-14 @ 22:38:52

Min uppdatering har varit jäkligt dålig.. brukar lägga upp 5 inlägg max per dag.. (försöker iallafall) men men här är en snabb text om min vecka som har varit dåra! :)

--------------------------------------------------------------------------------
Lördag - Ebba och johanna kom hit!! :)

Söndag - var vi hos min morfar han fyllde 83 år

Måndag - Va i stan och shoppade med johanna, sandra och ebba fick då med mig armbanden och väskan (blir bilder innan jag åker till göteborg)

Tisdag - Allsång på skansen med sandra, johanna, ebba alex och emelie , vi såg Veronica maggio och eric amarillo (GILLA!) någon som såg oss på tv? ;)

Onsdag - Ebba och johanna åkte hem jag va med emelie och vi bara chillade och vi kollade på Black swan och Mean girls 2.

Torsdag -
Va i vällingby med Emelie och vi såg HARRY POTTER sista filmen!! kändes så sjukt sorligt!!! första filmen kom ju ut när jag va 8 så man har ju växt upp med harry potter, men nu är det slut.. synd! men filmen var jäkligt bra iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback