Är hemma!!

2011-01-10 @ 20:49:00

Är hemma nu ifrån min moster, det var jätte trevligt, först så åkte vi till stan och käkade på Pong sen så gick vi till hennes lägenhet och kollade om det fanns något på tv, och nej såklart fanns det inte de så vi gick på bio istället.. sen så efter bion gick vi hem till henne och kollade runt på tv:n, sen så skulle vi sova.. och jag somnade vid halv 3 -.-' hahhaah men iallafall det var jätte kul! sen så på morgonen så gick jag och sandra och shoppade hahahaha(!!) vid halv 11, det kändes as tidigt, ajah sen så gick vi runt i stan sen så gick vi till moster igen och vi käkaed lunch sen så åkte vi hem. sandra åkte och träna och mamma hämtade mig i centrum för jag skulle till ikea med ett ärende ( vad kan dettaa vaaraa;) ), det jag skulle ha hade dom inte däär, typiskt -.-' så jag ska typ hämta den på fredag(!!). orka att ni har ens läst hit hahaha!

(snart kommer det bilder ifrån shoppingen i kista med syrran, och vad jag köpte idag i stan)

Puss på mina läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback