~ Förlåt bloggen

2011-12-18 @ 20:39:10

~ Vet att bloggen har varit lite off, men just u har jag så mycket. Volleyboll maskerad och sen så ska jag ju sjunga med linnea på julshowen, måste lära mig låten så jag kan sjunga den i sömnen.. åååh blir så stressad!! mehn iallafall har fått min päls till minBoomerang! i like it ;) idag åkte familjen till stan och vi käkade hemma hos mi moster köpte lite saker, kommer bilder såklart.. en klänning för julshowen, lösögonfranslim, en svart tröja till volleybollen och ett par örhängen komemr bilder. men nu ska jag börja klä granen.. ååh vi har skjutit upp det så otroligt mycket nu men idag så blir det av!! (hoppas jag...)
Tumblr_lwe78tj0l21r8xs7so1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback