Rihanna och Chris brown tillsammans igen?

2011-08-07 @ 21:22:12

Emelie berättade att hon såg på facebook att det va en tjej som skrev: "jag förstår inte har Chris brown och Rihanna blivit ihop igen eller?" Vad tror ni mina kära läsare? Om jag skulle vara rihanna skulle jag aldrig ta tillbaka chris visst han e skit snygg bla bla men hallå?? han misshandlade henne. Man ska aldrig ALDRIG acceptera att man blir misshandlad av sin kille många som läser ser det nog som en självklarhet men när du väl sitter i den sitsen så kommer du inte tänka med hjärnan, du kommer tänka med hjärtat. Så vad tror ni kommer dom bli tillsammans igen?


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Oj, vad kan den gå på... Köpte den tillsammans med datorn så fick den mycket billigare. Men inte mycket mer än 200 tror jag :) ja sims är det bästa!

2011-08-08 @ 00:38:43
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback