~ Kom hem för 2 timmar sen

2011-08-04 @ 21:01:22

Har inte bloggat på två dagar för jag har varit på kryssning, så sjukt trevligt, käkade mat dansade i högklackat till 2 på natten och hade det jäkligt trevligt! ska faktist åka på Kryssning igen om någon månad, sjukt taggad! fick med mig en parfym, Red bull, godis och tuggumi (behövs alltid). När jag kom hem packde jag ner alla mina skor i sina kartonger sen så la jag smuttskläder i en påse och nu ser mitt rum så sjukt mycket bättre ut.. hehe meeen det är inte klart på långa vägar! ska ta bort min soffa och min säng sen så ska jag köpa en ny sääng ;) som är en dubbelsäng så myys! nya gardiner, skrivbord snyggaste spegeln ever och sen måla om, kommer bilder hur det blev när jag är klar! men nu ska jag fortsätta att plocka i rummet!

Hoppas ni har haft en bra onsdag och torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback