denna fredag:

2010-09-28 @ 15:38:42

uggs och jacka! något jag starkt behöver.

Förra veckan:
Lördag:
grönan va skit kuul, min syrra fyllde 17 i lördags när de va grönan, men sen så kom jag heem och typ käkade godis och prtade me sandras kompisar oh så.. elin tappade sin telefon i vattnet på insane också.. inte kuul..

Söndag:
åkte till m&m och firde sandra igeen, fick 200 och fick 100 av mamma så lite pengar blev de :)

denna vecka:
Måndag:
skooola, typ hände inte så mycke, hemkunskap. sen gick jag liza och nassim hem till liza och jag gjorde nudlar... muums nudlar <3 och sen gjorde nassim de också sen så smakade jag persisk mat.. de smakade.... hmmm lite annorlunda  men kul att rpova något nytt.

Tisdag:
idag så fick jag och irma hem till henne, vi är typ helt döda, de är sjuuuukt! men vi lagade pannkakor, muuums!
länge sen jag skrev, men de är för jag har tappat lusten lite, bloggen är inte så kul längre, men de ska bli bättre för de är ju några som läser min blogg dagligen och jag gillar att ni gillar min blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback