SHEPHERD occh fjällräven!

2010-10-03 @ 19:49:19

i fredags så åkte jag och sandra efter skolan till stan där köpte jag SHEPHERD och fjällräven (vinterjacka..typ..?)
iallafall nice varee, skit skönt att ha nya skor och jacka. de blev faktist några andra uggs än vad jag hade tänkt mig här på bloggen så jag köpte dessa istället:

älskar nya SHEPHERDS de känns som att gå på moln!
fick betala 650 för dessa! dom kostar 1250 men hade ju rabatt på vad jag ville så jag tog nilson och dessa uggs!

och sen sist men inte minst

 
så jäkla skööön! :) 2 299 inge rea där inte...

sen åkte vi hem och sen så stack jag för att träffa irma för vi skulle vara gårdsråd på trappan och ta hand om kiosken linda var med oss också, kul vare fast lite jobbigt för ryggen haha.

(kommer biilder)


Kommentarer
Postat av: Emelie

:D

2010-10-04 @ 16:52:25
URL: http://banovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback