bio:n

2010-10-17 @ 13:18:00

the last airbender, vad ska man säga..? den va väl helt okej... kommer då inte kolla på tvåan men den va helt okej. de jobbigaste var att brevid mig vare en kille som käkade några chips som luktade SHIT! eller vafan va de va uuuuusch :S sen så brevid marry så vare en kille som pratade med sin pappa typ hela tiden! inte viska heller... han pratade sm man brukar göra, sen så ringer hans telefon och han bah "hej mamma, jag sitter på bio:n" och man bah men lägg aaaaav! vem fan svarar i telefoon i bio:n jag och marry va typ as piss på honom och han andades som värsta tåget... och SKIT högt hahahahah... ajaah nu ska jag sluta klaga på denna fule pojke, USCH på människor som förstör filmer för andra. men jag och marry hade ändå jäkligt kul! det måste vi göra om! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback