ska jag?

2010-05-08 @ 16:20:35

ska jag beställa ett par till converse, isåfall i denna färg:



men problemet är jag vet inte om det passar till så mycke? hm, maybe ;)
älskar färgen iallafall!


Gjort idag:

gått igenom so:n skit tråkigt. sen så har jag bara chillat hemma, vi ska snart kolla på "coraline" bästa filmen tycker jag iallafall! och sen någon annan bra film, new moon kanske?

här är lite bilder ifrån "coraline" när den spelades in:




killen som ståd bland träden, han håller i coraline, för att fixa så det blir en bra bild.

det är säkert många som inte gillar tecknade filmer och många som gör men ni borde ändå se den hära, den är som en skräckis fast i barn varijant. fast jag tycker inte den är direkt lämplig för 7 åringar haha! jaja! ett bra film tips!  


Filmens betyg:

 
4 av 5!

Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: DENISE :DDDDDDD

COROLINE :DDDDDDDDDDD

2010-05-28 @ 17:59:00
Postat av: Bettaalisa

oofc!! :D

2010-05-28 @ 18:05:32
URL: http://bettalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback