nu är den slut, min tur som alltid!

2010-05-26 @ 21:47:20

är så jäkla sur just nu! jag hade bstämt mig för vilken longboard jag ville ha, och nu så ska den fan va slut, och inte finnas kvar på sidan längre! MIN TUR SOM ALLTID!!! ENA DAGEN HITTAR MAN EN 50 LAPP DEN ANDRA ÄR det jag velat ha sen igår slut typiskt! hahaha nej men, har velat ha longboard länge men nu är jag fett insatt i det! OCH JAG FÅR TYP DAAMP! skulle ju fan köpaa deeen! fan fan fan! nu måste jag gå till en longboard affär med min pappa så jag ska ha en sån exakt!!

<-- denna jäveln vaa sluut och jag får typ damp!!


Kommentarer
Postat av: Denise :D

FFAAN VAD SNYGGG !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-28 @ 17:56:56
Postat av: Bettaliisa! :)

jaa visst är den :(( synd bara att den är slut :((

2010-05-28 @ 18:06:10
URL: http://bettalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback