heello

2010-05-05 @ 16:18:42

mina skor jag klickade hem i föraa veckan har kommit! :D fett glad, haha, men kan inte använda dom riktigt än, för jag har skavsår :(, så det gör ont. mina andra skor som jag klickade hem kommer i början av juni, ska ha med dom till göteboorg, och till spanien, vi ska kanske åka dit (!!) saknar stället! vi va i spanien hela tiden förut haha, iallafall har kollat omkring på fina saker, eller som jag tycker om, kolla!


den övre bilden är på mina skor jag fick hem igår! så jäkla sköna! perfekt till grönan!

lite övrigt jag hitta!


fina, men skulle faktist aldrig ta på mig sånna, tycker dom är ganska fula, visst kanske på vissa personer kan det vara sjukt snyggt. vad tycker ni?


denna till sommaren! ja(!!) gud, denna ska jag ha, det finns också i svart (under bilden till dom som inte ser det) men jag vill nog ha en röd, för jag har lite för många svarta väskor, men en svart passar ju till allt, aja, jag får se vilken jag tar. ska iallafall ha en av dom! :)



denna tyckte jag va skit snygg, tills jag såg priset. 4000 kr (!!) alltså visst max 120 kr, men alltså 4000 kr(!!)
inte ens om jag hade varit miljonär hade jag köpt det, hade köpt en stor bil istället.

och till sist men inte minst, söta döskalle örhängen! (min silvriga döskalle ring har fortfarande inte kommit, blir irreterad(!!) iallafall här är dom::


tror dom kosta 300 kr, men men, snygga var dom! ;)


pussis ifrån:
Bettalisa

ps. imorgon ska jag till skansen ;)
och och och! jag och mamma har hittat nya nagelgrejer, så visar foto på det senare!
håll er uppdaterade, eh jag borde också uppdatera oftare!
jaja, jag ska bli bättre och det måste ju bli en ny header också(!!) :)


Kommentarer
Postat av: Daban

Hej! jag undrar var du har köpt dom snygga dödskalle örhängen någonstans?

Mvh Daban

2012-10-02 @ 01:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback