Dålig upptadering!

2010-05-23 @ 19:04:05

men igår va jag michi och julia på gröna lund! det vaa fett skönt väder! meen vid slutet, så var det inte så kul för vi typ va skiit hungriga, och vi hade inga pengar kvar, hahaha! vi kom dit vid typ 12-1, det vaa fett mycke folk bara för att det var ju sommarkrysset. iallafall ni vet han som är med i efterlyst? han va där med sin fru och sitt barn, och det roliga var att vi åkte lyktan typ 56 gånger, nej men ah, sen så frågade julia om det skulle bli läskigt för hans dotter satt brevid julia och hon ba: neeej med värsta leendet, sen så frågade hon julia om hon ville åka med i kaffekopparna med henne, och då sa ju vi alla3 såklart, javvist! och dom tog foto när vi åkte i den, haha så nu kommer vi få vara med i deras fotoalbum haha! :D skit gullig tjej! grymt kul att träffa dom där! :) nice dag var det iallafall, och jag vann en groda, haha! jag är stolt! ;) ska igentligen gå på yoga, men pallar typ inte, så det blir nog inget med det, just nu sitter jag och käkar naturgodis, nice! regnat hela dagen, skönt! och jag har blivit brunare! bra att lägga en "bas" innan jah drar till cypern så jag slipper bränna mig! :D




julia tog denna fin, fina bild(!!)


vi kände igen honom, men visste inte vilket program, sen julia ba: EFTERLYST!
och jag och michi ba: jaa, ihhi :O
( läs texten där uppe för att fatta ;) )


Längrar tills mina skor kommer ;* kommer om typ 2 veckor, och om två veckor slutar vi skolaaan!!!!

Pussis från:
Bettalisa


och föresten, vi har bokat resa nu till cypern, det blev inge spanien, men cypern ligger typ mitt på jordklotet, så mycket sol! det gillas! och när jag kommer hem ska jag va bruun!
och i sommar blir det inge smink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback