skor skor skor ♥♥♥

2010-03-03 @ 11:24:33

heej söta bloggläsare ♥ finns det någoy bättre att shoppa hem ett par skor! det kommer bli fett nice´, har till och me änkt ut outfits till dom och allt, blev inte direkt samma skor som jag skulle köpa, men dom är sjukt snygga iallafall det blev iallafall 789 kr, hoohooho 8'D nice nice! :D, snart ska jag oh mamma, sandr och elisabeth åka och handla lite på bokrean ;) och sen kommer amanda! :D vi ska fixa saker innan konserten! ASSÅ GUUD! 1 DAG KVAR!! JAG DÖR! :DD WOOHO ♥♥♥♥
här är iallafall mina skor:




vill att dom kommer nuu! hihii ♥ och sisa dagen var det med fri frakt, och vem är inte bäst liksom ;) skulle ju köpa zebra randiga, dom i inlägget under, men dom va slut, så jag tog den andra modellen! woho ♥

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback