Jag irreterad!

2010-03-16 @ 16:45:36

Heej alla bloggläsare! är jäkligt irreterad för om man ska "klista" in något man har kopierat, ett hjäta eller så, så FUCKAR hela datan! och då laggar den hela tiden, och sen så stänger man ner allt och det jag skrev RAERADES! asså vafaan! detta är inte kul! har hänt ett antal gånger! sjukt irreterande! JÄVLA DATA JÄVEL. idag har jag varit hemma ifrån skolan, har ont överallt! men jag har läst ut min bok! och så har jag lyssnat på tokio hotels nya skiva! Gud den är så jäkla bra! Vem är det som mer gillar tokio hotel? liksom älskar dom :3, iallafall ska da och äta nu! btw fick skivan i fredags, har fotat den och bilderna kommer, och massa bilder på skorna, puss! Jag slänger kanske in ett inlägg ikväll eller något! men, jag har varit upptagen för att jag har en hemlig blogg! mohahahah, vad kan det vara! (6) då ska jag säga er! fundera på detta! har avslöjat mig några gånger, men men ;) får se om ni tittar den! mohahaha! iallafall saknar tokio hotel konserten, 4/3 Bästa dagen liksom! :( <33

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: ida

är också sjuk idag:(

2010-03-16 @ 19:11:04
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback