igår, asså herregud! ♥

2010-03-05 @ 13:19:12

heeej alla bloggläsare! ♥ det var så sjukt kallt igår! ändå kom vi till kön, vid halv 2 någonting, vi käkade på donken först och sen ställde vi oss i kön till tokio hotels konsert, och jag måste bara säga! DEN VA SJUKT BRA! och det bästa var att vi kon längst fram! det vaa så sjukt kul! bilder kommer! och sen så drack tom i en vatten flaska, och sen slängde ut vatten ifrån den och jag fick vatten rakt i ögat HAHAHA! fast det va nice! det var ju toms liksom!! :D och sen fick jag georgs också ;) dom är så sjukt snygga pöjkar! när jag kom hem började jag gråta, känns hemsk att det är över! jag hoppas värkligen dom kommer till stockholm igen!! för då ska jag stå längst fram igen! och jag fick ögonkontakt med bill, tom och georg! wooho! :D så jäkla värt att stå i kö i flera timmar! och dom va så sjukt bra irl ! gud! det hära måste jag göra om!! ♥♥♥ dom va så sjukt snygga irl, och tom va, guud! alla pöjkarna va sjukt snygga!! ♥♥♥




Tokio Hotel - Dark Side Of The Sun ♥


Tokio Hotel - Automatic ♥


Tokio hotel - Monsoon ♥


Tokio hotel - alien ♥


några låtar dom spelade på konserten, dom va så sjukt bra live ♥♥♥♥♥ 

pussis ifrån:
Bettalisa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback