Hemma!

2010-03-27 @ 13:29:02

ska man säga äntligen? nja.. det va iallafall kul! näst nästa helg åker jag till göteborg och firar farfar! jaag invigde mina marble skor från nelly på båten.. haha! alla kolla, för jag blev runt 190 cm i dom haha men älskar dom! hade dom som är lack, ska klippa mig på påsklovet! har ändrat mig lite, så ni får se när det är klart och sen ska jag färga håret! :) jag älskar ju justin bieber tycker han är så söt! haha! och så hittade jag denna parodin på honom, den va lite rolig!



Jag lovar jag ska bli mera aktiv till sommaren!

pussis ifrån:
Bettalisa

ps. vi har också köpt en ny spis och torkskåp! jippie! spisen kunde vi ju väntat me, men nytt ville vi haa! :D
och jag köpte en väska i finland också! kommer upp en bils snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback