Bilder, film m.m ♥

2010-03-07 @ 14:54:53

hej alla blogg läsare! ♥ här kommer en liten till film ifrån konserten (jag har inte filmat) asså OMG konserten va sjukt bra! det va 3 dagar sen, men ändå! kan inte smälta det! och så kommer några bilder ifrån konserten, som elin tog, för jag hade ingen kamera med mig :< ♥



och sen några bnilder ifrån konserten !


tom och gerog! fick ju deras dicks vatten på mig ! hihih :D ♥ 


tom bill och georg, blev ingen bild på gustav : < älskar er grabbar ♥♥♥


en sjukt snygg bill på scen! han är så jäkla snygg!! ♥♥♥


när vi stod i kön, kommer inte ihåg tjejen vi träffa men iallafall, och sen amanda, elin, dedde, och sen jag haahaha! vi va frusna! :<

4/3 2010 ♥ bästa dagen så jäkla värt att stå och köa! älskar er grabbar tokio hotel ofc!
det var helt awesome! ♥♥♥♥

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: ida

haha hon som ni träffa ser ut som ha klätt på sig lite iallafall!!

2010-03-07 @ 20:13:31
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback