Bettalisas shopping!

2010-03-27 @ 13:47:49

Det jag köpt!



Konstig väska! haha! men jag blev liksom kär i den, för er som undrar den är köpt på finlandsbåten, och hon som satt i kassan, sa att det bara fanns en av varje, och den kommer ifrån paris, det kan man ju tänka sig, haha! jag hitta ett par Ray Ban glasögon också! dom ska jag köpa me mig nästa gång vi åker! iallafall väskan kosta 300 men fick den för 230 kr, för det va något fel vid handtaget, men det va bara att limma sa dom, iallafall udda, men bra att ingen kommer ha en sån! lite flera bilder:




Lite närmare bild på motivet

fick iallafall i tisdags mina lösögonfransar:


Dom va grymt bra!

och i onsdags fick jag också mitt tokio hotel halsband:



Pussis ifrån:
Bettalisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback