vilka bloggar jag just läser!

2010-06-08 @ 21:32:22

här kommer lite bloggar jag brukar läsa:

-Jonas 17 årig kille som bor i göteborg med en skön stil!
-Paula bor i malmö och skiver om skönhet, relationer och mycket, mycket mer, läser dåochdå.
-Honvillintesägavemhonär! denna blogg handlar bara om skor, hon brukar inte lägga upp så många inlägg som förut därför tappat intresset lite, även om jag gör sammasak på min blogg jaja! :)
-Johanna skriver om skor, kläder och massa annat!
-Tokiohotel skriver bara om tokio hotel och jag vet en hemlighet bakom den bloggen ;)

och några andra som jag just nu inte kommer ihåg, de kommer troligen några fler på listan! :)
ochsåklart läser jag mina vänners bloggar, så ni inte tror jag dissar er! :)
för jag läser era bloggar när ni minst anar det mohaha ;)

saknar michi, jaah :(

Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback