Nagel tips ♥

2010-01-07 @ 23:28:02

heej alla bloggläsare! ♥ nu ska jag ge er ett snyggt nagel tips som är jätte lätt att göra!


♥ lägg först basen, det blå alltså. första lagret ska vara tunt, annars torkar det för långsamt, och andra lagret kan du göra det tjockaree så det blir en fin blå färg.
♥ köpt på: h&m


♥ sen när det blåa har torkat så tar du på det blå glittret, (den är genomskinligt, med blått glitter)
♥ köpt på: jag köpte den på finlandsbåten, fast jag tror man kan köpa den på kicks.

♥ sen så tar du på det genomskinliga, så det håller längre.
♥ köpt på: vet inte haah! men man kan köpa det var som hellst.


♥ resultatet: snygga naglar! :D det blir aldrig fel med blått!

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: ida

snyggt snyggt!!!!!

2010-01-07 @ 23:32:30
URL: http://larvvig.blogg.se/
Postat av: ida

jag länka och snodde från din blogg:D Mohaha<33<3



K r a m i s

2010-01-08 @ 19:04:08
URL: http://larvvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback