inte nu igen..

2010-01-09 @ 21:05:55

asså shit, den hära dagen har inte varit som jag hade tänkt mig, skulle ju åka till stan, men planerna ändrades när jag kom ner i morse så såg jag att min kanin låg i buren och inte pallade göra något, han är alltså jätte glad annars! och jag börja gråta! för det var samma syntom som min andra kanin hade, och den dog för 3 månader sen! så jag ville åka till veterinären på en gång, så vi åkte, men ett bra tecken är att han är mycket bättre! han är nyfiken som han brukar vara men jag kan inte vara helt säker för att kaniner har känsliga magar! men hoppas han klarar sig! för det kommer inte kännas bra om han dör.. bra start på året liksom.. men han lever nu! så det är så man får tänka! (han är 3 år snart 4, och kaniner ska leva upp till 8, så därför blev jag orolig) och min andra kanin som dog (Busan) hon blev bara fyra och ett halft, men hon hade problem med magen redan när vi fick henne, men det fattade inte vi.. men det känns skönt att skriva av sig..! aja, nu ska jag gå och kolla på film

Pussis ifrån:
Bettalisa ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

aaw!

hopppas bamse mår braaa! ;*

<3

2010-01-10 @ 00:45:44
URL: http://roxyn.bloggagratis.se
Postat av: Bettalisas ♥

Svar till paanids ♥ : jo, han mår mycket bättre, men man kan adlrig vara helt säker :/ ♥

2010-01-10 @ 00:58:43
URL: http://bettalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback