Fredan hos elina ♥

2010-01-10 @ 00:34:53

glömde ju skriva hur det var hos elina, jo det va jätte mysigt! vi åt någon skit go kyckling gryta, och jag brukar aldrig äta kyckling! men nu gjorde jag de haha :) vi såg också mean girls gillar faktist den filmen :P lite ovärklig men jaaja! :D typisk tjej film, och visst kan killar kolla på den också om dom vill! :) imorgon ska jag få mina converse jippie! så slipper man tänka på vårskor! och väska har jag ju redan köpt! och lite andra saker till skolan börjar :D det kommer bli tråkigt att börja.. men jag går i skolan för att få en bra utbildning, och för att träffa kompisar ofc! ♥ och ska köpa nytt smink imorhon också ♥ men ska nog dra mig snart tror jag.. ska först kolla igenom folks bloggar! men vill säga god natt ♥ och juste! imorhon så ska jag och många fler åka och äta på alexandra! kommer nog bilder! fö jag ska ha med mig min system! mohaha! :D det ska bli kul kul ♥ men men, haha men ni får sova sött pussis ♥

Pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback