2010-01-26 @ 21:18:59

heej alla bloggläsare♥
vad har jag gjort idag: jo först skola.. tråkiigt! sen gick jag och amanda hem till mig och baka kladdkaka, och jag har fått ett pakeet jippiee ska hämta ut det imorgon, ♥ vi skulle fota lite, och sen ta och göra en blogg ihop, men det blev inge av det haha! men jag har ju min gulliga blogg! :D ♥ ska börja bli mera aktiv, eller jag måste bli mera aktiv, akvit = mera läsare!, har många redan, men fleer vill man ha ju! imorgon ska jag åka till stan och shoppa! kul kul, alltid lika kul att komma hem med något nytt! ♥ ska nog läsa lite nu, och göra so läxan också.
(i think i love u :* ♥ ni vet aldrig vem texten är om ;) pussiis ♥)

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: amanda

(i think i love u :* ♥ ni vet aldrig vem texten är om ;)



JAG VET! men ja e bäst :*

älskarej Jerry! :**<333333

2010-01-27 @ 17:10:27
URL: http://roxyn.bloggagratis.se
Postat av: Bettalisas ♥

svar till amanda: haha nähh u don't know ;) ♥

2010-01-27 @ 20:06:09
URL: http://bettalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback