bra dag ♥

2010-02-02 @ 20:15:45

jag vill bara säga, om ni ska skriva töntiga kommentarer så stå för det, för annars bevisar det bara hur patetiska ni är ;) idag har jag inte så gjort så mycke, skulle ju lägga in bilder på det mamsi köpt, men det blir imorgon eller något, för ska åka med några kompisar till kista mjaaoou, ska köpa lite grejer, emma, nass och jag ofc! och idag brände jag mig på plattången, bra jag är, men skulle platta underhåret så jag la den emot huden på något konstigt sett haha ajaah ♥ jag slutar detta inlägget med en snygg bild på Jacob Black ♥ och Edward Cullen ♥, DU SKULLE BARA VÅGA KOPIERA DOM! jakob är min okei, haha! ♥


Edward Cullen ♥♥


Jacob Black ofc ;) ♥♥

pussis ifrån:
Bettalisa


Kommentarer
Postat av: erika

jacob black = min :) <3

2010-02-06 @ 19:14:20
URL: http://eahlberg.blogg.se/
Postat av: Bettalisas ♥

svar: Eller inte ;)

2010-02-06 @ 21:15:10
URL: http://bettalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback