Min shopping tur.

2009-11-22 @ 20:00:27

Hej idag har jag varit och shoppat, blev inte så mycke, men ska åka nästa helg istället, och snart får jag min jacka, mum, mum, iallafall, har besökt morfar på akuten, han mår bättre! ett bra tecken, hoppas han kommer hem snart <3, för om två veckor åker jag !, kryssning! kul kul! ska få en parfym (en till) där av mamma, hihi :* men hoppas ni får en bra kväll, imorgon börjar skolan, surt! men haa det braa.


en tjocktröja, parfymen som jag fick av mamma, och leopard-vantar! sjukt mysiga!


bästa frukosten får man ju på en lördag ;), cola, mums, och en inte så bra film, kollade knappt haha.


och föresten här är mina skor.


Kommentarer
Postat av: Sandra

mum, mum? hahahha

2009-11-23 @ 20:55:31
URL: http://bol.blogg.se/
Postat av: Lizzy

är de inte sånna Kissie har? :s

2009-11-25 @ 21:26:39
URL: http://lizzybizzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar till lizzy: jag vet faktist inte :O

2009-11-27 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback