Jag tillbaka igen?

2009-11-20 @ 21:40:13

jaa.. hej folket, just nu sitter jag och hela familjen och snackar om hur det var i egypten för mamma, hon säger det va kuul, så det va himla bra. jag har värkligen saknat henne, men det var himla bra för mig att hon åkte på semester, jag har skött mig så grymt bra, och jag fiick min parfym av mamma, säger bara tack gud, och så fick jag en mascara, och det behövdes värkligen. 

jag funderar på att köpa en latte maskin! mums! 

och på söndag blir det shopping, med mamsen, då kommer jag lägga upp bilder på kläderna och så ska vi kolla på datorer (och då kommer det bli många blogginlägg) ska juu få den av mormor och morfar, ni är bäst <3. 
ajjh,, jag vill bara säga att alla ska ha en rolig fredags kväll, och ät mycket godis nu! pyss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback