~ Min födelsedag

2014-01-20 @ 15:30:01

~ Ja det har varit väldigt tyst ifrån mig på den senaste tiden. Men skälet är för att jag inte har ork försöker att skärpa mig eftersom jag har några kompisar som klagar (hehehe ni vet vilka ni är :*) men iallafall ska kort skriva lite om min födelsedag. Ni som har missat detta, jag är nu äntligen 18 år!! Känns så jäkla stort, äntligen kan man säga att jag är nära på att bli vuxen.. Även fast jag hatar att höra den kommentaren iallafall dagen började med att mamma, pappa och Sandra kom in i mitt rum och sjöng för mig och jag fick paket. Sen vid 9 så stack jag iväg till gymmet med Elina vi va där till typ 12 sen så va det snabbt hem och duscha och fixa mig lite extra fin, det bar iväg till min mormor och morfar. Så sjukt mysigt fick först snittar och sen rostbiff med potatisgratäng!! Mums, fick också paket vilket var väldigt trevligt! Senare under kvällen vid typ sex körde mamma mig till twinii och hon va fett sneaky för jag fick inte ens veta vilken resturang vi skulle gå på, så det hon sa var att vi skulle ut och äta. Jahopp och vi åkte in till stan så går vi in i Jensen bøfhouse och gissa vilka som va där? Joo mina underbara och fina vänner!! Så Sandra, Jessica, Malin, Sofia och Elina hade fixat en överrasknings middag för mig. Blev så sjukt jäkla lycklig, alltså känslan när man förstår hur fina och underbara vänner man har.. Alltså det är obeskrivligt! Vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dom! Men iallafall på toppen av allt så beställde dom ett par jeffrey campbells till mig!!! Kan knappt fatta det själv! Så tusen tack igen, Sandra, Elina, Jessica, Malin och Sofia ni gjorde min 18 årsdag oförglömlig och jag älskar er så sjukt mycket!













Texten är lite osammanhängande men ville få med så mycket som möjligt och så att ni orkade läsa haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback