~ Dag 1 med tungpiercing

2014-01-19 @ 21:53:00

~ Söndag: Sofia kom i lördagskväll lite spontant sådär, vilket va väldigt trevligt eftersom då skulle jag tänka på något annat än att jag hade ont. min tunga var väldigt svullen och den gjorde verkligen ont, men var ju beredd på det. Vi var ändå tvungna att dra oss in till stan för jag skulle lämna tillbaka en jacka som jag inte ville ha men det va väldigt påfrestande tyckte jag, hade ju så himla ont. Men Skönaste är ändå när man sover eftersom tungan ligger still i munnen, fast jag tyckte det var lite läskigt i början eftersom det kändes som jag inte visste vart min tunga var och att den va bortdomnad (vilket den inte var). Drack massa milkshakes också så jag levde livet haha!
Tidsinställt inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback