~ 2013

2014-01-08 @ 22:30:00

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Svar: Ja, åkte till underbara FLORIDA!

Hur har ditt 2013 varit?

Svar: Hela året har varit riktigt bra, USA var höjdpunkten!!

Tror du att 2014 kommer bli bättre?

Svar: JA, det tror jag verkligen! 18 år behöver jag säga mer? ;)

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Svar: 2 Juli <3

Vad är din största framgång 2013?

Svar: Jag växte som människa när jag fick åka till usa helt själv med världens finaste Elina och resan har fört oss mycket närmre varandra. Jag började också träna regelbundet.

Bästa köpet?

Svar: Min Michael Kors väska som jag köpte i usa.

 Vad spenderade du mest pengar på?

Svar: Resturangbesök och kläder. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Svar: Alla mina vänner. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Svar: Daft punk - Get lucky  ~ Luna - leave this world behind ~ Lana del rey ~ Ride

 
 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Svar: nej

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Svar: ja

 Vad önskar du att du gjort mindre? 
Svar: träffa idioter
 
Höll du några av dina nyårslöften? 
Svar: Har inte såånt! långsiktiga mål ska det va.
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Svar: nej
 
Dog någon som stod dig nära? 
Svar: nej som tur var.

Vilka länder besökte du? 
Svar: Florida
 
 
 
 
Största misstaget? 
~
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Svar: Lite små sjuk hit och dit.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Svar: varje år går det upp och ner.
 
Favoritprogram på tv? 
Svar: Paradise hotel hahah!! 
 
Något du önskade dig och fick i julklapp? 
 
Svar: Beats pill, Jeffrey campbell och mitt älskade objektiv.
 
Något du önskade dig men inte fick? 
svar: unicorn
 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Svar: firade min födelsedag bara haha, väntade på att fylla 18!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Svar: Nej, varje år har något gott att ge.
 
Vad fick dig att må bra? 
Svar: Alla vänner och speciellt min familj.
 
Vem saknade du? 
Svar: Många
 
De bästa nya människorna du träffade? 
Svar:Alla underbara människor ifrån Florida <3
 
Har du kysst någon 2013? 
Svar: ja
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: 
Svar: 1. Kör bara kör 2. Bli inte spritfet 3. Träna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback